Базовий тягач до універсальної колійної машини УПМ-1М
-
Базовий тягач являє собою трактор ХТЗ-150К-09, ХТЗ-17221-03, ХТА-200, ХТА-220 з додатково змонтованим навісним обладнанням, яке забезпечує:
- навіску агрегатів і блоків комплексу;
- рух трактора залізничною колією 1435 мм та 1520 мм;
- гідравлічний привід навісних додаткових робочих органів;
- автоматичний рух у циклічному режимі;
- живлення електроенергією керуючих електросистем робочих органів.З цією метою трактор обладнаний:
- комбінованим залізничним ходом;
- універсальною підвіскою навісних блоків;
- насосним модулем;
- електропневматичним обладнанням системи циклічного пересування тягача;
- електрообладнанням.Область ефективного застосування комплексу УПМ-1M - баластування колії на малих розосереджених об'єктах залізничних ліній II - IV категорій при виробництві робіт на нових лініях і других коліях, реконструкції ділянок, перебудові станційних, будівництві під'їзних колій до підприємств промисловості та агропромислових комплексів. Окремі навісні блоки можуть бути застосовані в поєднанні з важкими і середніми баластувальними машинами (навісні блоки УПМ1-1; УПМ1-4; УПМ1-5 див. нижче).
До складу комплексу УПМ-1М входять:
- два базовых тягача, обладнаних додатковими навісними механізмами та пристроями;
- блок навісний для очищення рейкошпальної решітки УПМ1-1;
- снігоочищувач навісний плужний УПМ1-2;
- блок навісний для чистової рихтовки залізничної колії УПМ1-3;
- дозувальник балласту навісний УПМ1-4;
- блок навісний для перегонки шпал по міткам і розгонки стикових зазорів УПМ1-5 (блок РШР);
- агрегат виправочно-підбивочний УПМ1-6 (блок ВПА);
- блок заміни шпал УПМ1-7;
- снігоочищувач роторний УПМ1-8;
- щітка дорожня ЩД-300 (прибирально-підмітальна).Технічні характеристики базового тягача до УПМ-1М
Кількість місць в кабіні, включаючи водія
2
Тип двигуна
дизельний Д260.4 (ЯМЗ-236М2)
Номінальна потужність, кВт (к.с.)
154,4 (210)
Продуктивність насосної установки, при номінальних обертах двигуна (2100 об/хв), л/хв
297
у тому числі:
- два насоса марки 210.20.13-21В лівий
83,5 кожен
- два насоса марки НШ-50-2-Л 65 кожен
Ємність гідробака, л
370
Робоча рідина гідросистеми: - влітку масло моторне М10В, ГОСТ 8581-78 замінники масло індустріальне І20А, І30А, І50А ГОСТ 20799-75 - взимку масло моторне М8В2 ГОСТ 8581-78 замінники масло індустріальне ВМГЗ IV 38.1 196-68, І12А ГОСТ 20799-75 Генератор випрямленого струму:
- потужність, кВт
1
- напруга, В
24
Підвіска направляючих катків комбінованого ходу
гідравлічна з регульованими пружинними амортизаторами
Кількість регульованих пружинних амортизаторів, шт.
4
Граничні величини зусиль, регульовані пружинними амортизаторами, кгс
500-1200
Кути з'їзду базового тягача при транспортному положенні комбінованого ходу, град:
- переднього (по гідравлічному баку), не менше
25
- заднього (по направляючим каткам), не менше
28
Керівний ухил, ‰
12
Маса обладнання, кг
2200
Номінальна вантажопідйомність базового трактора з навісним обладнанням (по всіх видах доріг і бездоріжжю, а також по рейковій колії), кг
2700
Маса спорядженого базового тягача з обладнанням, кг, не більше
9700
Розподіл маси спорядженого базового тягача з обладнанням на рейках, кг:
- на передній міст
6078
- на задній міст
4082
Розподіл маси спорядженого базового тягача з обладнанням на рейках, кг:
- на передній міст
4248+40
- на передні направляючі катки
1830+40
- на задні направляючі катки
1230+40
- на задній міст
2852+40
Габаритні розміри базового тягача, мм:
- довжина
6164+50
- ширина (по передньому мосту)
2270+50
- висота на автодорозі
2850+40
- висота на рейках
2860+30
База направляючих катків, мм
4910+40
Діаметр кола катання направляючих катків, мм
350
Профіль поверхні направляючих катків, мм
по ГОСТ 11010-76 (зі зміною ширини з 140 – на 130 мм)
Відстань між ребордами направляючих катків, мм
- для колії 1520 мм
1440 +1 -3
- для колії 1435 мм
1351 +1 -3
Мінімальний дорожній просвіт для базового тягача з комбінованим ходом, мм:
- по передній підвісці
445
- по задній підвісці
400
Обслуговуючий персонал базового тягача на коліях, чол.
2
Найбільша допустима швидкість руху базового тягача по рейках, км/год:
а) відповідаючому нормам РТЕ:
- на прямих ділянках і в кривих радіусом понад 300 м
30
- в кривих радіусом менше 300 м, а також при русі через переїзди і стрілочні переводи
20
б) на новобудові:
- на прямих ділянках і в кривих радіусом понад 300 м
30
- в кривих радіусом менше 300 м, а також при русі через переїзди і стрілочні переводи
15
Мінімальний радіус вписування в криві залізничних колій, м:
- для колії 1520 мм
150
- для колії 1435 мм
150
Найбільша допустима швидкість руху базового тягача по автодорогах, км/год
40
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Спецкран |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
- Ціна: Ціну уточнюйте