Локомобіль ММТ-2 на базі трактора (мотовоз маневровий, тяговий модуль, маневровий тягач)
локомобіль, маневровий тягач, локотрактор, колісно-рейковий тягач, тяговий модуль, мотовоз маневровий, ММТ-2
Локомобіль ММТ-2 на базі тракторів ХТЗ-150К-09, ХТЗ-17221-03, ХТА-200(220) призначений для експлуатації на залізничних коліях 1520мм і 1435мм і на автомобільних дорогах загального призначення. На залізничних коліях для виконання маневрових робіт на автомобільних дорогах для виконання тягових робіт.
Характеристика локомобіля ММТ-2
на базі тракторів ХТЗ-150К-09, ХТЗ-17221-03, ХТА-200(220)
Кількість місць в кабіні, включаючи водія |
2 |
Тип двигуна |
дизельний ЯМЗ-236М2-59 |
Ширина колії залізничні колії, мм |
1520; 1435 |
Номінальна потужність, кВт (л. с.) |
132(175) |
Вал відбору потужності: |
|
- тип |
незалежний |
- розташування |
заднє |
Ємність гідробака, л: |
|
- штатний |
70 |
- додатковий |
70 |
Робоча рідина гідросистеми: | |
- взимку | масло моторне М8В2 ГОСТ 8581-78 |
- влітку | масло моторне М10В2 ГОСТ 8581-78 |
Генератор випрямленого струму: |
|
- потужність, кВт |
1,4 |
- напруга, В |
24 |
Підвіска направляючих катків комбінованого ходу |
гідравлічна з регульованими пружинними амортизаторами |
Кількість регульованих пружинних амортизаторів, шт. |
4 |
Граничні величини зусиль, регульовані пружинними амортизаторами, кгс |
500-1200 |
Кути з'їзду локомобіля при транспортному положенні комбінованого ходу, град: |
|
- переднього (по гідравлічному баку), не менше |
25 |
- заднього (по направляючим каткам), не менше |
28 |
Керівний ухил при русі по рейковій колії, ‰, не більше |
8 |
Маса обладнання, кг |
1470 |
Маса спорядженого локомобіля з обладнанням, кг, не більше |
10070 |
Автосцепний пристрій: |
|
- марка |
СА-3 |
- кількість |
2 |
Компресор |
ПК-1,75 |
Об`єм головних резервуарів м3 (л) |
0,54(540) |
Габаритні розміри локомобіля, мм: |
|
- довжина |
6800±50 |
- ширина |
2500±30 |
- висота на автодорозі |
3310±30 |
- висота на рейках |
3320±30 |
База направляючих катків, мм |
4910 |
Діаметр кола катання направляючих катків, мм |
350 |
Мінімальний дорожній просвіт локомобіля з комбінованим ходом, мм: |
|
- по передній підвісці |
445 |
- по задній підвісці |
400 |
Обслуговуючий персонал локомобіля на залізниці, чол. |
2 |
Найбільша допустима швидкість руху локомобіля по рейках залізниці, км/год: |
|
а) відповідає нормам РТЕ: |
|
- на маневровому режимі |
5 |
- на поїзному режимі |
20 |
- у кривих радіусом менше 300 м, а також при русі через переїзди і стрілочні переводи |
10 |
б) на новобудові: |
|
- на прямих ділянках та кривих радіусом більше 300 м |
15 |
- у кривих радіусом менше 300 м, а також при русі через переїзди і стрілочні переводи |
10 |
Швидкості руху, передній хід, км/год |
2,6 32... |
Швидкості руху, задній хід, км/год |
2,8...13,4 |
Мінімальний радіус вписування в криві залізничної колії, м: |
|
- для колії 1520 мм |
50 |
- для колії 1435 мм |
50 |
Найбільша допустима швидкість руху локомобіля автошляхами, км/год |
32 |
Розрахункова зчіпна вага, переміщуваний локомобилем на ділянках з нульовим ухилом, мс |
до 1000 |
Коробка передач - механічна з гідрофіковані перемиканням передач на ходу без розриву потоку потужності з швидким реверсом.
Даний локомобіль може оснащуватися наступним снігоприбиральним обладнанням:
- снігоочищувач навісний плужний;
- відвал поворотний ВП-300;
- щітка дорожня ЩД-300 (прибирально-підмітальна).
Супутні товари:
- автосцепка СА-3 мотовозная (паровозного типу).
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Виробник | ММТ |
- Ціна: Ціну уточнюйте